اینتکس تهران

فروشگاه مرکزی اینتکس

اینتکس تهران

فروشگاه مرکزی اینتکس

استخر پیش ساخته 549*274 بیضی بست وی

استخر پیش ساخته 549*274 بست وی با فرم ظاهری بیضی شکل یکی از متفاوت ترین انواع استخر آماده بوده که شما می توانید برای استفاده در منزل ، باغ و ویلا جهت مصارف تفریحی و همچنین برای امور صنعتی ، کشاورزی و یا حتی پرورش ماهی از آن استفاده کنید. این استخر پیش ساخته سایز متوسطی داشته و بدنه آن متشکل از دو بخش اصلی و فریم های نگهدارنده می باشد. وجه تمایز دیگر این استخر آماده نسبت به نمونه های موجود در بازار علاوه بر شکل ظاهری مربوط به جنس انتخاب شده برای فریم های نگهدارنده آن می باشد. این فریم ها دارای جنس استیل بوده که سبک و مقاوم بوده و کاملا ضدزنگ هستند. این جنس از فریم توان تحمل وزن بالاتر و طول عمر به مراتب بیشتری نسبت به سایر جنس های فریم دارد.


برای خرید محصولات بادی می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید ،

استخر پیش ساخته گرد بست وی با تجهیزات

استخر پیش ساخته گرد بست وی با تجهیزات یکی از جدیدترین تولیدات کارخانه بست وی در زمینه استخر آماده بوده که شما می توانید از این محصول در داخل باغ ، ویلا ، پارکینگ منزل و... استفاده کرده و لذت ببرید. این استخر آماده دارای بدنه گرد بوده و قابلیت آن را داشته که به صورت روکار بر روی سطح زمین و یا به صورت توکار در داخل زمین راه اندازی شود. این استخر پیش ساخته دارای تجهیزات جانبی کامل بوده به همین دلیل بوده که برای راه اندازی و استفاده از محصول یاد شده دیگر نیاز به تهیه تجهیزات اضافی نخواهید داشت. در داخل بسته بندی این استخر آماده تعداد یک عدد نردبان استاندارد ، یک عدد پمپ تصفیه فیلتری ، یک عدد درپوش و یک عدد فیلتر تصیفه آن وجود دارد. با استفاده از پمپ تصفیه فیلتری و درپوش مناسب استخر پیش ساخته می توانید موجب کاهش تعداد دفعات تعویض آب استخر و همچنین صرفه جویی در مصرف آب شوید.


استخر پیش ساخته ایرتکس ۱۳۰×۳×۶

استخر پیش ساخته ایرتکس ۶ متری یکی از جدیدترین استخر های آماده تولید ایران بوده که کیفیت بالایی داشته به طوری که امکان رقابت با نمونه های مشابه خارجی را دارد. مزیت این استخر پیش ساخته نسبت به نمونه های خارجی در ابعاد متنوع و ارتفاع بلند آن بوده و از طرفی قیمت مناسب تری نیز داشته تا بتوانید آن را انتخاب کنید. این استخر آماده ایرانی بدنه ای مستطیل شکل داشته و شامل سازه ها و بدنه اصلی می شود. سازه های این استخر مدل U شکل داشته که در حد فاصل معین از یکدیگر قرار داده شده تا استحکام قابل توجهی را به وجود بیاورد. رنگ بدنه این استخر پیش ساخته نیز آبی و ساده بوده اما در بخش داخلی آن طرح کاشی ایجاد شده تا فضای مشابه با استخر های بتنی را در اختیار شما قرار بدهد.


برای خرید محصولات بادی می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید

استخر پیش ساخته ایرتکس ۹ در ۴ با عمق ۱۳۰

استخر پیش ساخته ایرتکس ۹ در ۴ با عمق ۱۳۰ یک تولید جدید کارخانه ایرتکس در ایران با ضمانت ۵ ساله با کیفیتی عالی و یک رقیب بزرگ برای برند هایی همچون کلمن ، اینتکس ، بست وی ، اینتایم میباشد که حاصل تلاش عزیزان ایرانی در کرج و فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران عرضه و تولید میشود ، این محصول به لحاظ قیمتی بسیار ارزان و به صرفه میباشد که در مقایسه به سایر برند های مطرح در دنیا میتواند حرفی برای گفتن داشته باشد ، قیمت این محصول حدود یک دوم هزینه های نمونه های خارجی است و به لحاظ کیفیت و ظاهر هم بسیار بهتر و زیبا تر از نمونه های خارجی است ، اگر چه به دلیل تولید در داخل کشور این محصول ، میتوانید آنرا طبق سلیقه خود و با رنگ های دلخواه خود سفارش دهید.


استخر پیش ساخته ایرتکس ۱۳۰×۲×۳

یک استخر پیش ساخته ایرتکس برزنتی آماده و پرتابل با کیفیت بسیار بهتر از اینتکس و رقیب جدی تولید کننده های خارجی استخر در ایران ، این محصول با بدنه پی وی سی فشرده ( برزنت ) تولید شده که داخل استخر با طرح کاشی شطرنجی مزین و نقاشی شده ( به صورت چاپ لیزری ) که شباهت بسیار زیادی به استخر بتنی واقعی دارد . اکسراکچر این محصول بر پایه آلومینیومی طراحی شده و بسیار محکم و ضد زنگ میباشد ، یکی از دلایل برتری این محصول نسبت به استخر های اینتکس همین مورد هست که پایه ها و ستون های این محصول از آلومینیوم ساخته شده که این امر باعث میشود پس از استفاده در سالهای متوالی دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نخواهد شد ، به همراه این محصول یک نردبان و زیرانداز وجود دارد که برای بالا رفتن و خارج شدن از داخل استخر پیش ساخته میتوانید از آن استفاده نمایید .